Samstag, 5. September 2009

made with love



I made it to combine again 4 Challenges in one card:





Basic Grey Inspiration



Thanks for looking




12 lovely comments, thank you so much:

Suzette

Lovely card Tanja, love the Tilda you used and the colours are just perfect. Thanks for joining in at C4E

Hugs
Suzette

Andie's Space

Hi Tanja,
This is a beautiful interpretation of the sketch. Love your colouring & the DPsyou used. Thanks for joining us at C4E this week.
Hugs,
Andie xx

Claudia Rosa

Ganz herzlichen Glueckwunsch liebe Melissa! Nun bist du ein grosses Kind! Ich wuensche dir am Montag einen ganz tollen Start in der Schule und viele neue Freunde.

liebe Grusse von der Freundin deiner Mama

xxx

pinky

Excellent card, papers are beautiful and Tilda, well everyone loves Tilda! Thanks for joining us at C4E this week. Hope your daughter has a great time a school.
Pinky

Maureen

Great card - I really love the use of the flourish punch and the buttons! Thanks for playing with us at Pile It On!

michele

beautiful card tanya thanks for joining us at c4e this week hugs mx

tina46

errst mal für das schulkind alles liebe und viel spaß beim lernen ;-)
tanja deine karte ist richtig toll !!! die neuen magnolias sind aber auch wieder süß !!! da muss ich mal auf dem mekka schaun ob ich da vielleicht doch mal eine oder die andere einkaufe ;-) ich freue mich schon dich zu sehen .
glg tina46

Riet

What a beautiful card Tanja,i love the image and colours.

So gorgeous photo your gril.
So sweets.

Hugs Riet.x

Anonymous

ganz liebe grüße an die kleine erstklässlerin von mir :-)
ich bin sicher der morgige tag wird gaaaaaanz super spannend. der tatsächlich erste tag in der schule, mit großer pause, schulhof und mega schwerem ranzen...
lg kirstin

antheam

Hi Tanja,
What a lovely card! You have used the colours of our latest Basic Grey Challenge really well, and your colouring is great! Thanks for taking part in our latest challenge,
Anthea & The Basic Grey Challenge Team, xo.

Simone

Alles Gute für deine kleine Maus! Das wird aber eine Umstellung, ich wünsch euch allen viel Erfolg (die Eltern fiebern ja genau so mit). :-)
Und deine Karte ist absolut bezaubernd!
SImone

Lisa H.

what a sweet card. thanks for playing with us at stamp something.

Related Posts with Thumbnails

Blogger template 'FlowerFlush' by Ourblogtemplates.com 2008