Dienstag, 29. September 2009

Santa is coming


Today I made another christmas card ... that's the challenge at A Spoon full of Sugar. I really love the new images for christmas! I made my card following the beautiful sketch at Stamp with fun ...





Thanks for looking




3 lovely comments, thank you so much:

Nixe07

Deine Weihnachtskarte ist wunderschön geworden. Tilda ist aber auch eine goldige :)
Knuddels
Moni

Ute85

Deine Karte ist wundervoll.
Danke fürs Mitmachen!

Anonymous

ich glaub ich hab mich gerade in dieses grün verguckt :-o
sonst steh ich ja mehr auf die oliv-variante, aber grünbraun ist auch sowas von schöööööööönnnnn. und tilda mit dem kleinen päckerl, allerliebst, ganz wirklich.
lg kirstin

Related Posts with Thumbnails

Blogger template 'FlowerFlush' by Ourblogtemplates.com 2008