Freitag, 25. Juni 2010

May your Season be sparkly and bright


Hello, it's time for the monthly Magnolia-licous Christmas All year long Blog Hop. I made my card using the FairyDust Tilda from the FairyTale Collection to wish a sparkly Christmas ;)





Stamps:
FairyTale Collection: Fairy Dust Tilda
Coloring: Distress Inks
Skin ~ Tattered Rose, Tea Dye
Hair ~ Scattered Straw, Frayed Burlap, Walnut Stain
Clothes ~ Vintage Photo

Papers:
Under the Mistletoe "Mistletoe"



Hugs



2 lovely comments, thank you so much:

Alma

Hi Tanja, das ist total die süße Idee, die Tilda für Weihnachten zu verwenden und uiuiui wenn ich dich so fleißig bei den Weihnachtskarten sehe, dann wird mir ganz ganz schwindlig, denn ich habe genau NULL Weihnachtskarten auf Vorrat ;-) Nun ja, ich werde mir ein wenig Inspiration bei dir holen und dann kommt hoffentlich bald auch mal bei mir eins auf den Tisch
Dein Kärtchen gefällt mir total gut in den Farben und die Coloration ist einsame klasse.
Liebe Grüße
Alma

shelly

Such a sweet idea for a Christmas card!!! I love your coloring and the trees are so lovely!!!Beautiful card.
hugs,
Shell

Related Posts with Thumbnails

Blogger template 'FlowerFlush' by Ourblogtemplates.com 2008